Svar på kommentarer.

Publicerat: 10:55:492011-06-22
Clara om i <3 my big hair:
Ser att du använder vitt rätt ofta, din favorit färg ? :)
ja det är det faktiskt, ungefär 40% utav alla mina kläder är vita.
Tycker det är så snyggt att ha vita kläder på sig när man är brunhårig (;


erica blomkvist om GLÖM INTE !:
hej. Du skrev i min blogg och tycker att din blogg var riktigt bra. Ville bara fråga om det är du som gjort designen? för skulle också vilja göra egna
Gå in här och fråga henne om hon kan hjälpa dig! :)


alva ([email protected]) om i <3 my big hair:
Hej !
Din blogg är helt awesome verkligen :D
Ååh, tack så jätte mycket. Jag blir så jädrans glad när jag får läsa sånt här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0