Svart på kommentarer

Publicerat: 23:00:482012-01-03
Anonym om 23 min.:
var solar du nånstans? är ju 18-årsgräns överallt typ -.-
Solar i min hem by Tingsryd då det inte är någon åldersgräns :)
'
Anonym om Nyårslöften:
varför flytta hemifrån :O
För att jag vet själv med mig att jag inte kommer klara av att pendla ett år till.
Dels med mina förhållande till boende hos mian föräldrar inte är så topp.
Kompliserad historia men hemma hos pappa kan man inte känna sig "fri"
Hemma hos mamma trivs jag inte, går helt enkelt inte att vara där utan att få panik.
Så vill ha mitt egna, som sagt 2 veckor kvar tills jag fyller 17. Bara 1 år kvar tills jag är "vuxen".
Jag behöver komma ifrån barnvaggan !

'
emilia om 2012 wishes.:
gör du bilderna själv? riktigt fina!

hoppas att du har en lugn och skön kväll!
Nej jag har inte tagit bilderna själv :)
'
Anonym om 2012 wishes.:
var får du tag på bilderna? :o
HÄR

'
ds om 2012 wishes.:
vad tycker du om kärlek?
Kärlek har aldrig varit min grej och kommer nog inte bli det heller.
Visst jag har velat känna på kärlek men den som jag velat känna det ifrån har inte velat det samma.
Trodde på kärlek för första gången i sommras men som ni sen längre redan vet så gick det åt skogen.
Kommer inte tro på kärlek på VÄLDIGT länge nu.
Tror inte ni heller hade velat tro på det då din "kärlek" står öga mot öga och säger; Jag gillar dig, jag tycker verkligen om dig !
Samma kväll och samma fest ligger han med din kompis.
Detta var det hårdaste och svidande känslan jag har fått känna på...
Det var ingen trevlig upplevelse !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0