Svart på kommentarer

Publicerat: 18:45:552012-01-29
Anonym om ♥ Dag 4 - Detta finns i min väska:
hur länge ska du ha din tandställning? :)
Den kommer till 100% vara borta innan sommarlovet börjar.
-
Anonym om Lägenhet?:
Hur ska du ha råd att bo där? Du har ju inget jobb?
Jag fick inte lägenheten,  men om jag flyttar så kommer jag att få en del bidrag dels för att jag bor så långt ifrån skolan och även för att båda mina föräldrar är arbetslösa.
Sen får jag studiebidrag också.
-
Anonym om Veckans garv?:
vad heter appen? :D
och blir rösten så mörk automatiskt när man filmar med den? :D
Appen heter mirrors och ja rösten blir så mörk automatiskt :)
-
Amanda om 15/2, steg 2:
Har du numret till John Bauer ? ;)
0470-38 98 60
-
Anonym om lånemobilen...:
vad var d för fel på din iphone? vrf lämna du in den?
Den började krappa efter bara typ 2 veckor men har varit för lat för att lämna in den.
Jag hade aldrig tecking någonstans och folk kunde typ aldrig ringa mig.
Så det måste ha varit något fel som gjorde så att den inte tog emot någon teckning :P
-
kungsmad tjej om går dagens:
ååh du är så jädra snygg Linn !
nästan så att man dreglar när man ser dig i skolan.
Är dock för feg för att säga hej.
ÅÅhh gud så glad jag blir,  tycker du absolut ska ta och säga hej.
Jag kan lova dig att jag INTE bits :)
-
. om yeye:
Är det inte jobbigt att vara på samma ställe som Jens?

och killen som håller om dig är det Jens lillebror?
för dom är skit lika :)
Nej faktsikt inte, inte LÄNGRE !
men tror faktiskt jag börja komma förbi honom nu.
Finns inget som binder oss mellan längre. Tyvärr.
Och ja det är Jens lillebror Dennis.
Dennis och jag kommer förövrigt mycket bra överrens.
En redig bra vän!

Kommentarer
Postat av: johanna

Har hört att det där med iPhone att man skulle göra någon inställning så att allt blev bättre, för min kompis hade som du skrev heller aldrig täckning & sen gjorde hon det & nu funkar den bättre än någon annan :)

2012-01-29 @ 19:49:21
URL: http://sssundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0