Svar på kommentarer

Publicerat: 15:26:472012-01-07
Julia om they call me the lion.:
Nämen gud vilket otroligt fint hår du har! :)
Man tackar man tack :))
-
elinlicious [knäpp jävel] om they call me the lion.:
Vilken trevlig blogg jag trilla in i :) Dom växer ju inte på träd direkt, ha en bra dag goding!
Om man skulle kunna bli 200% glad så skulle jag bli det utav att läsa detta :)
-
nyfiken.. om Sims 2:
Har dina vänner bloggar isåfall vad heter dom?
Och vilka bloggar läser du dagligen? :)
Tacksam för svar!
Lovar att svara på detta,  detta kommer att få ett helt eget inlägg inom en snar framtid :)
-
Lina kjellin om Videoblogg:
Gud vilken härlig människa du är! Haha störtgillar dig!
Tack så jätte mycket,  detta värmer  <3
-
Anonym om Vill du tjäna pengar, helt gratis ?:
Är det helt säkert att vara medlem där? min mamma är lite skeptisk till "sånna" sidor, måste övertala henne om denna :pp
Kan lova att det är 100% risktfritt,  även Videofy.me är också 100% riskfritt :)
-
Anonym om ♥ Dag 1 - Pressentation av mig själv + bild:
har du dyslexi?
Ja jag har spår utav dyslexi. Min pappa har grov dyslexi, och tyvärr har jag fått lite ifrån honom.
Det är inte mycket jag har, något som jag bland annat har stora problem men är att skilja mellan B och P.
Även lite andra små saker.
Jag har inte såna stora problem så att jag behöver någon extra hjälp eller något med det.
Jag får helt enkelt leva med att jag inte kommer kunna att stava till 100%
-
Anonym om mums:
Fint att du uppdaterar din blogg så ofta, fortsätt med det! 
Kul att det finns ngt att läsa när man bara sitter hemma o segar på lovet, hah :)
Haha,  vad bra att jag underhåller någon där ute iaf ;)
-
eeff om Maj-Juni 2011:
tror du att du o sandra kommer bli vänner igen?
och saknar du henne ibland?
Jag vet faktiskt inte, som det ser utan nu så.. Nej.
Verken hon eller jag lägger ner någon energi på att lösa det.
Destomer tiden går destomer kommer man glömma och mindre kommer man sakna.
Inte nog med det så är både lika envisa så ingen utav oss kommer troligen att ge sig.
Klart jag saknar henne, hon och sara var nästan dom ända jag umgicks med i ryd.
Även om jag inte gjort något mot sara så blir det att hon "gick över" på sandras sida eftersom dom bor tillsammans och spändera mer tid med varandra.
Nu när inte dom finns så är det inte direkt så roligt att sitta uppe på ett rum o sitta vid datan hela tiden.
Vilket jag i stort sätt har gjort hela jullovet.
-
Fiastylee om julen gör en fet.. eller?:
gud, jag verkligen älskar ditt hår!
vad har du för kamera? :)
Tack så jätte mycket, verkligen !
Lumix Panasonic DMC-f4

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att du hittade min blogg, vilken blogg var det som länkade mig, skulle va kul å veta bara! :)ha det bra!

2012-01-07 @ 17:25:23
URL: http://hhaannnaa.blogg.se/
Postat av: Pia - Smilinggirls!

Hej! Nu har vi utsett vinnaren i Dagens blogg. Gå in här och se om det blev du eller anmäl dig igen: http://smilinggirls.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-ny-omgang-1.html#comment



Kram! :) /Smilinggirls

2012-01-07 @ 20:04:49
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0